Wednesday 28 September 2011

kata cikgu, ini cinta monyet !

assalamualaikum.. hee sori lambat update.. kebelakangan ni agak busy... too many things that i have to settle first...

hmm cikgu pernah kata perasaan yang wujud semasa zaman sekolah ni hanya lahh cnta monyet.. tapi aku tak berapa yakin akan kebenaran kata2 tu 100 percent.. entah lahh.. aku rase tak mustahil kalau ade yang berkahwin dengan cinta mase zaman sekola dulu... jodoh tu kan wujud di mana2 jee... mungkin tak banyak tapi still ade... kann ?

so kesimpulan nye, cinta itu wujud di mana sahaja... cuma kita yang tak tahuu.. and orang tua selalu cakap.. jangan terlampau membenci seseorang kerana kita tak tahu dengan siapa jodoh kita.. aku nasihat kan korang semua ikut lah cakap orang tua sebab kata2 mereka nih selalu benar.. ye la, mereka kan terlebih dahulu makan garam daripada kita yang masih berjiwa muda ni... aku tak tahu lah macam mana ayat aku dalam entry kali ini agak skema atau lebih tepat lagi memang skema... just untuk pengetahuan korang, aku pernah tersuka kan seseorang yang aku paling benci selama ini.. so that's why aku nasihat supaya korang dengar lah nasihat aku nih...

oke lah...ade jodoh aku sembang sorang2 lagi dalam blog buruk aku nih... :)

No comments:

Post a Comment